• ACTUALITAT |
  • BALLART: "HI HAVIA DE SER PER EXPRESSAR LA POSICIÓ MAJORITÀRIA DE L'AJUNTAMENT"

175 anys de Mina

20.03.2017

Ballart: "Hi havia de ser per expressar la posició majoritària de l'Ajuntament"

L'alcalde ha exposat a Canal Terrassa els motius pels quals va assistir a l'acte de l'aniversari de Mina. Ballart deixa clar que no va quedar-se al sopar perquè està pagat amb les tarifes que paguen els terrassencs

En referència a les crítiques rebudes per haver assistit a l'acte de celebració dels 175 anys de Mina, l'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, ha exposat els motius pels quals hi va estar present: "L'alcalde és l'alcalde de tothom. Evidentment, nosaltres valorem molt positivament els 175 anys d'història d'una empresa terrassenca, que és l'empresa més antiga d'Espanya i, per tant, aquell dia l'alcalde havia d'estar allà. Havia d'estar allà, a més a més, per expressar, i així ho vaig fer, la posició majoritària de l'Ajuntament. Crec que és molt coherent que un alcalde, des del seu punt de vista més institucional, estigui en un acte d'aquestes característiques i, alhora, que hi sigui per dir el que pensem, que és que volem una gestió pública i democràtica de l'aigua. I és el que vaig fer allà. També és veritat que no em vaig quedar al sopar. Això és un apunt important a afegir perquè no crec que toqués un sopar pagat amb les tarifes que paguen els terrassencs amb l'aigua en aquest moment. Per tant, vaig assistir a l'acte i després vaig marxar."

Congrés dels populars

El PP local demana al de Catalunya que exigeixi el 4t Cinturó fins a Granollers

Hi envia set compromissaris, entre ells Gabriel Turmo, Àlex Rodríguez i Marta Giménez. També presenten esmenes per eliminar l'Impost de Successions i ampliar ajudes fiscals a emprenedors i autònoms.

Procés irregular

24.03.2017

Ribó diu que l'elecció del síndic de Terrassa no va seguir l'ordenament jurídic

El Síndic de Catalunya denuncia l’absència d’un "mecanisme independent d'observació". Davant d’aquesta resolució, el primer partit en reaccionar ha estat la CUP, que exigeix una consulta immediata per escollir síndic